ID® IDENTITY SØGER E-COMMERCE & CONTENT KOORDINATOR

Brænder du for at arbejde i et internationalt miljø samt bidrage
til den fortsatte udvikling af Marketingafdelingen?

Du bliver en del af marketingafdelingen, der aktivt bidrager til styrkelse af ID® position på markedet for Corporate Wear. Afdelingen består af 3 engagerede kollegaer og arbejder i tæt samarbejde med Salg omkring udvikling af markedstilpassede løsninger og koncepter – både offline og online.


Der lægges vægt på, at du har viden og erfaring med at kommunikere digitalt til BtB segmentet og er en stærk tovholder med øje for kvalitet og detaljer.
Vi forventer, at du går forrest i den praktiske løsning af opgaverne, at du er serviceminded ligesom du kan udfordre organisationen og komme med kreative forslag til, hvordan ID® fastholder og udvikler platformen inden for e-commerce og content marketing.

Ansvarsområder:

  • Sikre løbende udvikling og vedligeholdelse af www.id.dk, herunder webshop
  • Udarbejdelse af landing pages, kampagnesider m.m.
  • Ansvarlig for foto af packs m.m i eget Style Shoot® fotolab
  • Ansvarlig for udsendelse og koordinering af online nyhedsbreve
  • Vedligeholdelse og opdatering af Imagebank
  • Ad hoc deltagelse ved afdelingens øvrige projekter

Din profil:

  • Joberfaring inden for BtB e-commerce
  • Kendskab til Dynamic Web og PIM er en fordel, men ikke en betingelse
  • Superbruger af Adobe Photoshop og InDesign
  • Indgående erfaring med billedbehandling
  • Praktisk erfaring med brug af MailChimp
  • Kommerciel forståelse
  • Proaktiv og arbejder selvstændigt og struktureret
  •  Nytænkende, stort drive og lyst til at skabe resultater
  • Trives med at være praktisk udførende på mange forskelligartede opgaver
  • Udadvendt og forstår at arbejde tæt sammen med resten af organisationen

Vi tilbyder:

Du tilbydes en spændende og afvekslende hverdag med rig mulighed for faglig udvikling i en velkonsolideret virksomhed i vækst. Der er gode muligheder for at sætte dit personlige præg i en virksomhed med korte beslutningsveje. Du bliver samtidig del af en virksomhed med et stort engagement og sammenhold. Ved ansættelsesstart gennemgår du vores introprogram, hvor du introduceres til hele virksomheden, så du har et godt fundament for at kunne samarbejde på tværs af organisationen fra start.
Ansøg her, hvis du kan genkende dig selv i ovenstående. Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøgningsfrist senest den 11. juni 2019.
For yderligere information om stillingen

Søg jobbet

Sådan behandler vi din ansøgning:
Når vi modtager din ansøgning, bliver den sendt videre til den relevante afdeling, som du er interesseret i. Der vil typisk gå 1-2 uger fra vi har modtaget din ansøgning til du hører fra os.  

Hvis du ønsker, at vi gemmer din ansøgning i 6 måneder i vores job-kartotek, skal du markere din accept nederst på formularen. Ønsker du ikke, at vi gemmer din ansøgning vil den blive slettet senest en uge efter modtagelsen.

keyboard_arrow_up