1. Kan jeg sende varer retur?
På www.id.dk kan du under ’Mit ID’ oprette en returordre og derefter sende pakken retur til ID® Identity, Lægårdvej 138, DK-7500 Holstebro. Husk at påføre returnummeret udenpå forsendelsen. Din returordre behandles hurtigst muligt efter modtagelse.
Ved oprettelse af retur under ’Mit ID’ kan der vælges en eller flere fakturanummer. Vælg herefter varenr., farver, størrelser og mængde du vil sende retur, så vi hurtigt kan udstede en kreditnota til dig.
Du kan altid tilgå dine returordre og se returnummeret under ’Mit ID’.
Vi tilbyder fortsat også returnering via skriftlig henvendelse mod et returgebyr (se punkt 3) Oplys fakturanummer, produktnummer, farver, størrelser og mængder, du ønsker at returnerer.
Varer med fakturadato ældre end 60 dage tages ikke retur. Forædlede varer: Tages ikke retur.
2. Skal produkterne være i original emballage?
Ja, alle returvarer skal sendes og afleveres i original emballage. Emballagen må ikke være i stykker og skal fremstå som uåbnet.
3. Hvad koster det at returnere?
Det er gebyrfrit at returnerer, når returen oprettes online på www.id.dk under ’Mit ID’. Rettes der derimod skriftlig henvendelse om retur, tager vi et returgebyr på 10% fratrukket den vejledende B2B-pris.
4. Har I modtaget mine returvarer?
Så snart ID® har modtaget og behandlet jeres returvare, så modtager du en kreditnota eller anden information via e-mail.
For yderligere information se venligst vores returvarepolitik i salgs- og leveringsbetingelserne - punkt 11. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.
5. Hvor kan jeg se mine returordre?
Du kan altid tilgå dine returordre og se returnummeret under ’Mit ID’.
Har du nogle spørgsmål?
Så sidder salgssupport klar til at hjælpe dig. Kontakt os her:
phone +45 9749 2144
Mandag - torsdag : 08.00 til 16.00
Fredag : 08.00 til 15.00
mail support@id.dk
(Besvares indenfor 24 timer på hverdage)
Redegørelse for samfundsansvar, jf. årsregnskabslovens § 99 a". ID® Ansvarlighedsrapport 2022/2023. Se her